LIKE A DEAD MAN WALKING

Blev nästan klar med målningen igår. Har några få deltaljer kvar som måste fixas. Jag började måla bilden för några månader sedan men det var nu under jullovet som jag hade tillräckligt med tid att göra klart den. Höstterminen var bara ett ända stort pluggoväder där det inte blev mycket tid kvar till annat! Fast man får se det positivt. Nu är det bara hälften av gymnasiet kvar sen kan jag göra precis vad jag vill!! Måla, skriva, rita, jobba, träna, umgås... Möjligheterna är oändliga!

Bilden är från en musikvideo som jag gillar, Dead Man Walking med David Bowie från 1997.

Kommentarer
Postat av: Orb

Fin tavla!

Vad är det för skissblock du har under?

Man får aldrig nog av bra skissblock, haha!

2012-01-16 @ 13:50:04
URL: http://illustreraddjavulskap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0