MUSIC FROM MOVIES

I'm Shipping Up to Boston - Dropkick Murphys
Ni kanske känner igen låten från filmen The Departed med bl.a. Leonardo DiCaprio, Matt Damon och Jack Nicholson (sktibra skådisar allesammans!).


Heart Full of Soul - The Yardbirds
Även denna sång från en film jag gillar, London Boulevard, med Kiera Knightly och Colin Farrell. Heart Full of Soul har varit en favorit låt ett litet tag nu.


Mistake - Moby
Den här låten är min favorit just nu. Moby är sjukt bra! Mistake är från filmen The Next Three Days med Russell Crowe. Jag gillar Crowe men den här filmen var inte den bästa, mer en okej film. Men musiken är grym!
Det var inte tänkt från början att låtarna jag skulle dela med mig av skulle komma från filmer, men lika bra slå fler fluger i en smäll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0