WELL HELLO!

Idag lyckades jag försova mig! Jag vaknade och tyckte det var alldeles för ljust i mitt rum för att vara kl 7 på morgonen, vilket självklart inte var fallet för kl var halv 11 (!!!). Jag vet inte hur jag lyckades eftersom jag är tvungen att svara på ett mattetal innan jag kan snooza eller stänga av alarmet. Mobilen tyckte antagligen att jag har sovit för lite. Hur som helst var det helt onödigt att ta sig till skolan eftersom det var bara 1 plus en frivillig lektion så jag stannade hemma och pluggade matte och fick lite tid att rita.

Testade lite olika läppstilar. Jag gilla att arbeta med Micron pennor. I dessa skisser använde jag en 0,40 mm line width.

En kompis lämnade mitt hus för ett litet tag sedan efter inte ha sätts på ett år. Det är kul att vissa kompisar kan man träffa och umgås lika bra som om det aldrig har gått någon tid alls. Jag tror vi snackade i över 4 h. Mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0