BOKFÖRÄLSKELSE OCH WORK IN PROGRESS

Pluggar samtidigt som jag skedar i mig lite honung i brist på bättre grejer att äta (vadå det är söt!). Har precis druckit upp mitt té och håller nu på att krångla med matten. Hann inte riktigt klart igår så då blir man tvungen att ta igen det idag. Eller hann och hann, jag valde rättare sagt att läsa min något trevligare bok än de otroligt intressanta kemi texterna. Håller på att läsa A Game of Thrones. Den är URtjock och resten av böckerna är inte mindre de! Men jag har kommit en ganska bra bit, 232 sidor. Vill gärna läsa klart den innan serien med samma namn börjar på SVT 1 som tydligen ska vara minst lika bra (Hoppas det!).


Jag är med i veckans tordagstema och hoppas jag hinner med min bild tills på torsdag. Titta in på nollfemnolltvå's blogg för att se vilket tema det är! Här är en litet smakprov från mitt bidrag.
(ni kanske kan gissa vad teckningen har för motiv)

Bye Clowns

Kommentarer
Postat av: Monika

Hej! :D Allt bra? :)

2012-01-18 @ 19:59:40
URL: http://ttomtenissarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0